owcrap

2011/2012

Publicerad 2012-01-03 19:19:12 i Outfits/Inspiration,




skjorta - Bikbok
jeans - H&M
halsband - Indiska
örhängen - Ur&Penn
ring - present från Jenny

i detta firade jag in det nya året. rätt simpelt egentligen men kände för att klä mig bekvämt snarare än fancy eftersom jag redan kände mig obekväm i och med nackspärren. gnällgnäll..

tog noll bilder under kvällen men den startade med pizza tillsammans med tjejerna och slutade i Norrköping i min killes säng.
bra start på året tycker jag!

hoppas ni med hade en härlig nyårsafton! :)
men nu blir det nya fräscha tag med plugg, bloggen och livet i allmänhet - är ni med?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela