owcrap

Do-it-yourself

Publicerad 2012-01-31 16:36:52 i Outfits/Inspiration,



en återkommande trend varje vår/sommar är jeansjacka/väst. detta år är det kanske ännu hetare eftersom jeans är det nya svarta (typ).

sagt och gjort så satte jag saxen i en av mammas gamla jeansskjortor från 80-talet ocn voila - en jeansväst!
sydde även in den lite eftersom den var i herr-modell men jag ville ha den i dam-modell, haha

så nu måste jag ju tillhöra toppen på trend-barometern då jag äger både en jeansjacka OCH en jeansväst.. eller?
nöjd är jag iallfall!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela