owcrap

This is the time

Publicerad 2012-01-07 22:25:33 i Allmänt,



nu har det gått en hel vecka på det nya året och än så länge känns det som år 2012 kommer bli GRYMT.
och precis som många andra har jag nyårslöften. detta år är dock mina mera som vägledning och inte som stora förändringar, mitt 2011 var ju trots allt inte allt för dåligt! 

tänkte dela med mig av dessa "löften". så under år 2012 ska jag..

avsätta mer tid för mina underbara vänner. hoppas även mina vänner vill göra det för mig eftersom jag tycker det är viktigt att vi umgås nu när vi alla jobbar/studerar på olika platser. vänner är ju trots allt en mycket stor och viktigt del av livet och det ska man ta vara på.

blogga mer. lite dum punkt egentligen eftersom bloggen aldrig får ta över, men jag gillar min blogg väldigt mycket och även om jag nästan aldrig blir personlig så är det ändå ett bra sätt att ventilera och få användning för sin kreativa sida. 

påbörja någon ny aktivitet/hobby. i slutet av 2011 kände jag mig väldigt vilsen. mycket för att jag bara läste en kurs på universitetet och hade väldigt mycket ledig tid. det kan låta skönt men i längden tärde det mycket på mig. trots att jag nu ska läsa heltid så är det ändå skönt med något att göra som "bryter av" plugget, något man bara gör för man tycker det är kul.

sluta låta småsaker gnaga hål i huvudet på mig. typ den viktigaste punkten då jag som person är väldigt analyserande men under de senaste åren har det gått för långt. minsta lilla dåliga sak har känts som ett stort berg och förstört så mycket. men nu känner jag mig positiv och hoppas att jag kan förändras.

sen tror jag på att vara sann mot sig själv, vara den man är och säga vad man tycker. men det gäller ju för evigt och inte bara under 2012!

tror stenhårt på att detta år kommer bli ett av de bättre åren. sen får tiden utvisa om jag har rätt eller fel..

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela