owcrap

New in!

Publicerad 2012-07-11 18:28:03 i Shopping,

 
sprang ner på stan förra veckan för att köpa mig en ny consealer.
funderade först på att köpa MUS cover all mix men bestämde mig för att prova den ganska mycket billigare från Viva la Diva först.
hitills är jag nöjd är jag nöjd med min bruk och den kostade mig 80:-
 
och eftersom man inte ska stoppa fingrarna i bruken så köpte jag även en pensel från Åhlens egna märke, och den var faktiskt förvånansvärt bra! även den kostade 80:-
när jag ändå var i farten så fick två ansiktsmasker åka med också, de kostade ju bara 19:- /styck. hehe
 
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela