owcrap

Strawberry Hill

Publicerad 2012-07-01 22:39:10 i Allmänt,

 
lite bilder från i fredags då jag och brudarna var och röjde O'learys i Finspång.
vi åt gott och drack gott (strawberry hill !! har ni inte provat så gör det snarast!)
ett väldigt bra avslut på en tung vecka.
 
annars har jag plockat ner mitt rum i huset i helgen och för tillfället ser jag finalen i EM, ser ut som jag får rätt. Spanien tar det här, nemas problemas!
 
förresten, vad tycker ni som använder blogg.se om deras nya upplägg? På min mini-dator går det jättesegt och sidan blir förstor.. men är väl en vane sak. undrar dock fortfarande vart android-appen är??
 
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela