owcrap

My apartment

Publicerad 2012-06-23 20:40:07 i Foton,





tre detaljbilder från min nya lya.

vill så gärna visa hela lägenheten eftersom jag är så förälskad, men tyvärr så lever vi fortfarande lite i kartonger (mest jag såklart, kunde inte banta ner garderoben mer hehe) så det får vänta.

på bilderna ser ni detaljer jag förälskat mig i lite extra.
ljuslyktorna är fyndade secondhand, fruktskålen är köpt på Börjes i Tingsryd och bakom skymtar ni mina största kärlekar - köket och ormskinnstapeten.
även godisskålen på sista bilden är köpt secondhand och mer av det lär det bli, är så himla kul att fynda!

så vad tycker ni hittills, flipp eller flopp? :)

Kyss

Kommentarer

Postat av: mms

Publicerad 2012-06-23 21:03:30

Fina fynd :)

Kommer å tittar snart !

Men...vad är de för fyrkantigt skrälle som syns bakom de två lyktorna ??? :-O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela