owcrap

Nelly Catwalk

Publicerad 2012-06-18 22:08:26 i Allmänt,


imorgon är värsta dagen i veckan. tisdagar suger verkligen musten ur en, därför så har jag och fina Line planerat in en liten shoppingtur efter jobbet!
bastishor, parfym och en trekants bh i spets står på listan.

sen är det faktiskt så att det redan är på väg ett paket till mig, för ca en månad sen var jag på Nelly Catwalk här i Norrköping och var man bland de 100 första på plats fick man inte bara en goodiebag utan också ett gratis plagg!
vi fick en liten lapp där vi skrev ner våra topp tre, mina ser ni ovan.
och i fredags fick jag mail om att mitt första val är på väg hem till mig. absolut inte fel med gratis kläder lixom! haha
(dock finns det risk för försening på mitt paket eftersom jag bytt adress men lullig och glad som jag var skrev jag ju såklart min gamla adress av ren vana. men det hittar väl hem så småning om!) 

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela