owcrap

New Perfume

Publicerad 2012-06-27 20:18:55 i Shopping,




gjorde stan med Line efter jobbet.
hon skulle kolla efter soffa och jag äntligen köpa en ny parfym, hanns inte med sist.
men nu jäklar är jag redo för sommar!

hade egentligen luktat in mig på en av deras sötare dofter men efter lite övervägande så fick det bli en lättare frisk och blommig doft istället. Fashonable Lifestyle heter den.

som ni ser är den köpt på Make Up Store (som förövrigt har MASSOR med dofter!) för 395:-

nu ska jag läsa chic och lyssna på musik genom tv:n, smart tv är så satans klockrent!!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela