owcrap

Back to black

Publicerad 2012-03-05 17:30:38 i Outfits/Inspiration,



pic: sthlm streetstyle

trots att våren spås komma tidigt i år och vi till och med fick en försmak förra veckan,
så har inte färgbomben slagit ner hos mig än.
är helt nyförälskad i den rockiga, mörka stilen. svart på svart helst.

vet inte om det är för jag tappat inspirationen lite och bara kör jeans, t-shirt och skinnjacka.
där är ju både favoritjeansen och skinnjackan svarta.
men det är ju så enkelt och det går ju knappt att misslyckas med - perfekt ju!

aia, det var lite hur jag tänker just nu. har tyvärr inget mer intressant att dela med mig av förtillfället.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela