owcrap

Blue snake bag

Publicerad 2012-03-03 14:33:20 i Shopping,





hittade en av mina nya väskor i brevlådan igår!

mycket nöjd även om den känns lite plastig på utsidan,
men tror bara det är bra när man går ut eftersom den typ klistrar sig i handen då, haha!

den är ju som sagt från Nelly men köpt via Members.com

ser just nu på "The Breakfast Club" på trean men ska strax börja fixa mig inför en i firandets tecken.
det är min vän Mija som fyllt 20år och ska firas hela kvällen lång.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela