owcrap

Colorful shadows

Publicerad 2012-03-18 15:00:21 i Skönhet,




nämnde i förra inlägget bloggkvällen på Puls i Norrköping.
förutom tävlingar och modevisning (som vi tyvärr lyckades missa) så delades de ut goodiebags till de första hundra!

den bestod till största del av sponsorernas egna tidningar.
men även en flaska Vitamin Well och ögonskuggspaletten på bilden.

än har jag inte fått tillfälle att prova den men gillade färgerna väldigt mycket iallafall.
hoppas den är bra, alltid trevligt med många skuggor att välja mellan!

nu ska jag ta tag i lite vuxensysslor (laga matlåda, städa och tvätta) innan jag fortsätter med lite plugg.
hoppas ni har en fortsatt trevlig söndag!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela