owcrap

Hard work

Publicerad 2012-03-21 22:34:34 i Allmänt,


pic: unknown

ber om ursäkt för super sugig uppdatering här.
jobbar just nu min första vecka och har inte riktigt kommit in i rutinen än så är iprincip D Ö D när jag kommer hem. och då ska man dessutom laga matlåda på det med.

trivs dock jättebra och känner mig oerhört lycklig just nu. otroligt vilket flyt jag haft på senaste tiden.
kan inte annat än le trots att jag nästan somnar nu när jag skriver detta.

vi hörs när vi hörs fina läsare!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela