owcrap

Manésa

Publicerad 2012-03-16 18:47:23 i Allmänt,




nu ska ni få nått som inte kommer upp så jätteofta på bloggen - ett restaurangtips!

förra helgen var det ett bloggevent på puls i norrköping.
innan vi gick dit så mötes vi brudar upp på en restaurang som heter Manésa. (hemsida här)

förutom helt underbar mat så gjorde de fantstiska frozen daiquiris.
har haft cravings efter deras daiquiris enda sen dess, otroligt mumsiga!

så om ni inte redan varit där tycker jag absolut ni bör gå dit,
kan lova att jag lär fira in varje fredag där med en daiquiri i sommar!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela