owcrap

Neon & gold

Publicerad 2012-03-26 21:49:42 i Outfits/Inspiration,




två detaljbilder från i helgen.
bältet är köpt på lindex och halsbandet är second hand.

uppdateringen här är värre än värst.
är helt galet upptagen just nu, ibland undrar jag om jag tagit mig vatten över huvudet.
men trivs underbart bra på jobbet och kurslitteraturen läses på kvällen och all övrig tid spenderas med mina fina vänner och underbara pojke.
så egentligen är jag väl ganska nöjd. konstigt nog får jag mer energi av att vara igång jämt.

men det jag skulle komma till var att bloggen tyvärr blir lite åsidosatt.
men fotar gör jag fortfarande så inlägg lär komma upp någon gång ibland. som idag och imorgon (tidsinställt).

ville väl mest tjata lite mer om det så ni inte tror jag glömt bloggen ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela