owcrap

Time for something new

Publicerad 2012-03-14 13:38:01 i Foton,




gårdagen kan mycket väl varit den bästa tisdagen i mitt liv.

den började med att jag hade en arbetsintervju för ett extrajobb.
slutade med att jag gick därifrån med ett extrajobb rikare. A W E S O M E.


har inte skrivit nått om det andra på bloggen än eftersom jag ville ha saker klart innan jag avslöjar.
men igår blev allt klart för min del så nu känns det som det är rätt tid att dela med sig.

jag ska flytta hemifrån.
starta något helt nytt med en människa som betyder mer än mycket för mig.
vår sockerbit ska säljas och jag och min mamma ska skapa en ny vardag utan att ha varandra vägg i vägg.
det kan låta som en liten grej eftersom jag faktiskt fyller tjugo i sommar och blir officiellt vuxen men för mig är det stort.

igår skrev jag på kontraktet till typ världens finaste lägenhet så nu finns det ingen återvändå.
det känns otroligt spännande men även lite läskigt.
är i varje fall överlycklig över min fina lägenhet och känner mig som den lyckligaste tjejen i världen just nu.
H E L T  J Ä V L A  U N D E R B A R T ! !

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela