owcrap

Luckiest Girl

Publicerad 2012-05-01 11:32:09 i Allmänt,




två bilder från mitt valborgsfirande på Bökön (?) i Emmaboda.
min mamma höll årets vårtal där, stolt dotter! :)

annars så stämplade jag folk på lördagens bluescafé, såg The Avengers i Emmaboda Folkets Hus biograf och köpte de första flytta hemifrån prylarna på Börjes i Tingsryd. snart flyger jag ju ut ur boet, galet.

har haft en otroligt mysig långhelg med min mamma, längtar redan till nästa!
men nu sitter jag återigen på bussen, mot norrköping denna gång, och fler bilder från helgen kommer landa här så småningom.

förresten så firar jag och min underbara pojkvän hela tre år idag, 1095 dagar. otroligt!
kunde inte vara en lyckligare tjej. ♥

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela