owcrap

My new hair

Publicerad 2012-05-10 21:50:21 i Skönhet,




var tid för något nytt. och för en gångs skull blev det nått nytt med.
Fixade mig hos Sanna på Kocy & Co i Finspång, hon var verkligen grym. Tror de fått en ny stamkund!

Hon har lagt honungsbruna slingor, ett par blonda och några kopparorangea framtill.
dessutom så tipsade hon mig om frisyrer och tänger att göra de med, super!

kan inte säga annat än att jag är nöjd som tusan.
ska försöka fixa fram bättre bilder efter Berlin resan. Imorgon åker jag äntligen, lääängtar! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela