owcrap

Sun kissed

Publicerad 2012-05-31 17:34:00 i Skönhet,



tänkte börja med mina ELF recensioner nu. eller iallfall med en, hehe
denna gång hade jag faktiskt tur för iprincip allt var grymt!

just denna har blivit en riktigt favorit nu när solen tittar fram och man vill ha lite extra färg i nyllet.
pudret heter "sun kissed" och kostar 17kr.

i ljuset glittrar den som tusan vilket gjorde mig lite skeptisk först,
 men när jag provade den på så gav den inte bara lagom med färg för oss bleknosar utan också ett naturligt glow.
vilket typ alla är ute efter, eller?
så för 17 ynka kronor är denna ett riktigt värt köp tycker jag!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela