owcrap

Berlin shopping pt. 1

Publicerad 2012-05-21 13:00:00 i Skönhet,



här ser ni vad jag köpte i Berlin i skönhetsväg.
allt är köpt i en såkallad "drugstore" som hade typ allt i skönhetsväg!

vi hittade denna butik, Rossmann hete den, under söndagkvällen när vi ville utforska Ostbahnhof-stationen.
till skillnad mot våra stationer så är de lite som flygplatser, finns bland annat souvenirbutiker, klädbutiker, matbutiker och massor med matställen att hitta på de lite större stationerna.

iallafall så är det inte bara alkohol som är billigt i tyskland utan även skönhet och hälsokost.
allt ni ser på bilden + ett packet med BUS-tabletter & en granatäpple handkräm som inte kom med på bild, fick jag betala 300:- för.
det tycker iallafall jag är BILLIGT!

så för tre hundralappar fick jag: supersnabbtorkande överlacks-droppar, volympuder, en större hårdonut, gelkuddar till mina klackar som jämt glappar i hälen, en ring, en marscara, handkräm och 60 dagars BUS-tabletter!

nästan värt att åka dit bara för att köpa på sig skönhetsprylar, haha!

Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela