owcrap

Indienblues

Publicerad 2012-11-10 11:13:25 i Resor,

 
i tisdags lämnade min kära mamma och hennes väninna svedala för ett halvårs äventyrande i Indien.
de har skapat en reseblogg där de skriver om deras resa och självklart tycker jag ALLA ska in och kolla. http://indienblues.blogg.se/ heter bloggen.
 
skrev för några veckor sen att jag skulle boka resa, det var till just Indien för att möta upp min mamma och Annika. tyvärr så kom skolan ivägen för mina planer så får skjuta upp jullovs-resandet ett år till.
måste erkänna att det känns otroligt bittert men jag försöker hålla humöret uppe genom att go crazy med julen istället. har stora planer för hur min lilla lägenhet ska julstylas!
 
iallafall, in på resebloggen och kika nu! xoxo 
 

Kommentarer

Postat av: mms

Publicerad 2012-11-13 10:09:48

Kramar gumman...Harligt att fixa julstamning i nya lyan oxa !!
Och julgodis och julmat...mmm Gott !...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela