owcrap

Oh love.

Publicerad 2012-11-04 16:01:00 i Film & Musik,

 
 
 
 
  insåg igår, efter att ha ramlat över nomineringarna till EMA's 'best rock' på MTV, att jag verkligen levt under en sten.
har av ren lathet bara klickat runt bland spotifys listor över 'mest lyssnat bland vänner' och totalt missat helt sjukt mycket bra musik. bland annat nytt från fyra av mina favoritband från högstadiet.
vet tusan inte vad jag gjort utan Linkin Park i åttan, skrek mig hes till 'Crawling' minst en gång i veckan.
Green Day kommer ju även till Bråvalla Festival i Norrköping nästa år. kommer bli fett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela