owcrap

A twist

Publicerad 2012-09-23 16:02:32 i Skönhet,

 
en 'dagens hår' bild från min instagram.
 
mitt hår växer verkligen som ogräs och den längden jag har nu har jag aldrig haft innan så känner mig ganska ovan vilket oftast resulterar i en knut på huvudet för att slippa hår i mun, ögon osv..
men idag lattjade jag till det och körde på en twist, snurr, loop - vad det nu heter.
extremt enkelt men snyggt! du gör bara en hästsvans, sen ett hål och drar igenom svansen - voila!
vet att det finns hårlasso att använda sig av men de kronorna kan man ju lägga på något roligare tycker jag.
finns garanterat även massa videos på youtube för den som inte förstod min förklaring ;)
 
nu ska jag strax hoppa på tåget som tar mig hem till norrköping!
 
förresten, älskar blogg.se's nya funktion att man kan synka sitt instagram-konto och hämta upp bilder där med bara ett klick. grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela