owcrap

Fuzzy Black

Publicerad 2012-09-19 12:52:08 i Outfits/Inspiration,

kör på luddigt idag. koftan är secondhand.
 
nu har det varit tomt här igen, ber om ursäkt (igen).
imorgon skriver jag sista tentan på iallafall en månad så hoppas på att komma igång då igen.
kunde aldrig tänka mig att det var så svårt att kombinera bloggen med plugget,
schemat på förra kursen gjorde det ju dock inte lättare...
 
under tiden det ekat här har jag hunnit tenta av en juridikkurs, avslutat en ledarskapskurs, ätit gott och shoppat secondhand med min fina mamma och framförallt SOVIT!
sover otroligt dåligt under tenta-p så behöver typ sova ett helt dygn för att komma tillbaka, haha!
 
- är det tomt här så kan ni kolla in owcrap @instagram. är oftast mer aktiv där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela