owcrap

Hard work, No play

Publicerad 2012-09-08 13:09:00 i Foton,


bilder tagna förra hösten av mig.
 
hallå i stugan, det var inte igår!
denna vecka har för min del bestått av hard work, no play så bloggen har tyvärr blivit lidande.
livet består just nu till största del av Magnus Forslund, äter med mange, går på toa med mange och sover med mange.
tyvärr är Magnus inte min nya kärlek, utan huvudboken i kursen jag läser. yeay!
 
annars så har ju hösten smygit sig på, årstiden för mys!
förhoppningsvis planar plugget ut lite snart så jag får tillfälle att dra ut och fota nya höstbilder.
finns nog inget som blir så bra på bild som höstens färger.
 
nej, nu ska jag återgå till mange-mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela