owcrap

Wish Outfit - Rainy day

Publicerad 2012-09-22 19:40:00 i Outfits/Inspiration,

 
boyfriend-jeans // Gina Tricot 399:-  stickad tröja // Monki 350:- 
bälte // Gina Tricot 99:-  klocka // Michael Kors (asos.com) ca 2100:-
 
den här outfiten hade jag gärna softat runt i idag.
regnet har bokstavligt talat öst ner HELA dagen.. sjukt.
 
annars är jag riktigt sugen på ett par boyfriend-jeans,
känns som det ultimata softar plagget.
hade ju såklart helst kört the real deal och snott killens,
men då han inte har några som helst former så får jag köpa egna.

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela