owcrap

Friday

Publicerad 2013-02-08 19:06:03 i Allmänt,

 
har nu intagit soffläge efter en mysig fika med min fina vän Madde.
blir så glad av att träffa henne, vi är lika men ändå olika så känner mig alltid inspirerad och motiverad efter ett snack med henne. en sån vän borde alla ha
 
men nu är raggsockorna på och mitt tv-maraton kan börja.
startar med lite Ullaredsrepris sen går jag på Gladiatorerna och avslutar med lite Supernatural (är inne på säsong fyra nu, jiiha!) - fredagsmysmood ON!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela