owcrap

Madness

Publicerad 2013-02-24 14:32:01 i Allmänt,

 
två bilder från fredagens dimma.
 
som vanligt så bloggar jag inget när jag säger att jag ska bli bättre.
men ni som läser är väl vana nu.
hittade världens flow i tentaplugget så bloggen prioriterades bort.
nu är tentan skriven  iallafall vilket är skönt även om jag är riktigt irrterad på mig själv. lyckades göra en ganska simpel tenta till en i kärnfysik. jag får inte tänka när jag skriver alltså, rör bara till det för mig själv. note to self: KEEP IT SIMPLE!
men tänker inte gråta över det. för en gångs skull förstår jag ju vad ämnet handlar om och hur man räknar, bara det är ju en vinst!
 
efter tentan blev det lite alkoholhaltiga drycker, dans och obligatoriska krog-toa-spegel-bilden.
kan inte säga annat än jäklar vilken kväll, bästa på länge!
blev inte bara min första utgång i linköping utan även första gången jag stannar till stängning (till och med efter stängning då vi smög tillbaka för att gå på toa, hihi).
 
igår gjorde jag nada och idag tänker jag göra lika lite.
ha en fin söndag! xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela