owcrap

New Companion

Publicerad 2013-02-05 21:58:05 i Shopping,

 
blev förra veckan tvungen att inse att min trogna följeslagare gett upp. den har inte bara gått sönder en gång utan TVÅ, axelremmen har lossnat så min kille fick ta fram sin inre MacGyver och laga med nyckelringar, haha. bra nöd-tips dock!
 
men nog om den. kom i fredags hem med en ny efter en del letande, när det gäller väskor är jag riktigt kräsen.
att hitta en som rymmer all kurslitteratur, pennor, block och matlåda är inte heller det lättaste.
till sist bestämde jag mig för en svart shopper-väska från Åhlens.
stilren, rymmlig och stabil, riktigt nöjd är jag.
 
och eftersom jag vet att min mormor och morfar brukar kika in här ibland så får jag passa på att tacka för den lite försenade julklappen, det valde ni (jag) bra! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela