owcrap

New in!

Publicerad 2013-02-18 10:52:00 i Shopping,

 
blus - secondhand // nagellack & kajal - H&M // löpartights - Stadium
 
lite nytt som inhandlades förra helgen som jag inte hunnit fota förens idag.
tack till svärisarna för löpartightsen eftersom de inhandlades med presentkortet jag fick i julklapp.
 
förra veckan var väldigt hektisk därav dålig update.
vi skulle avsluta vårt grupparbete vilket inte gick lika bra och effektivt som väntat.
nu är det dock bara redovisning och tentaplugg som gäller så ska försöka uppdatera bättre denna vecka.
 
nej, nu ska jag gräva ner mig i kurslitteraturen och varva med lite tvättning.
hoppas ni får en bra dag i solen!
(alltid sol när jag ska tentaplugga.. inte alls bitter, haha!)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela