owcrap

No poo

Publicerad 2013-02-01 19:09:00 i Skönhet,

 
igår fick jag ett infall att börja med balsammetoden. läste på lite här och drog sedan till Coop för att köpa på mig basprodukterna.
min vän Isabelle har kört metoden en längre tid och är supernöjd, så antar att hon influerat mig.
 
just nu är mitt hår typ trollhår, superfluffigt och halvvågigt men jag hoppas på att det blir bättre när man börjar med balsamtvättarna. igår körde jag en sista tvätt med schampo (i fokus på bild två) för att få ur allt skit, så antar att skicket håret är i nu är det "verkliga" skicket. lite smärtsamt att se måste jag säga..
 
min största förhoppning, förutom att få ett friskare hår, är att mina lockar ska komma tillbaka. haft självlockar hela mitt liv tills jag klippte page sommaren '10 och då bara försvann de.
 
nu får framtiden visa om det fungerar eller inte, men jag håller tummarna!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela