owcrap

The London Café

Publicerad 2013-02-28 19:41:25 i Allmänt,

 
två bilder från gårdagen.
 
tog mig en välförtjänt paus ifrån pluggandet igår eftermiddag för att ta en fika med mina bästa brudar.
vi satte oss på The London Café i Linköping. ett riktigt mysigt ställe och ett självklart val med tanke på vår kommande resa. 27 dagar kvar, iih!
 
idag har jag dock inte gjort många knop. halsen gör uppror och huvudet är segt.
har absolut inte tid att bli sjuk så har kokat mig en kopp té med honung och håller tummarna att det gör susen.
nu ska jag även försöka ta tag i lite plugg som inte blev gjort tidigare idag.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela