owcrap

Valentine's Day

Publicerad 2013-02-14 22:39:00 i Allmänt,

Denna gyllene björn väntade på mig när jag kom hem.
Är lite förvånad över hur väl min kille känner mig, nästan på en telepatisk nivå.
Har haft en riktig skitdag så det enda jag ville göra under kvällen var att äta skräp och tycka synd om mig själv.
Nu fick jag lyxskräp och egen tycka-synd-om-mig-tid eftersom han jobbar natt. Borde kanske vara deppig med tanke på vad det är för dag men känner mig allt annat än sällskaplig så är mer än nöjd med att fira alla hjärtans dag med min björn och min egen bitterhet.

Hoppas ni fick en fin alla hjärtans dag! :)
xoxo

Ps. Till dig som skvätte ner hela mig med slask - hoppas du ramlar i en meterdjup vattenpöl. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela