owcrap

+ 2013.01.24

Publicerad 2013-01-24 10:18:59 i Allmänt,

det första jag ser när jag loggar in är statistiken och det gör mig så glad att ni kikar in även när det ekar tomt här, att ni håller hoppet uppe!
annars är det verkligen inte bra med ledighet, man hamnar ur fas och bara att skriva ett inlägg här har känts svårt att ta tag i.
men nu hoppas jag på att komma in i bloggrytmen igen.
 
i måndags började en ny kurs, vilket känns jättebra. dock har även en omtenta kommit ikapp mig igen, vilket känns mindre kul. är så tråkigt att starta ett nytt år, känna sig laddad inför nya kurser och så måste man ändå ta i tu med gammalt. jag vill framåt!
men är väl bara att bita i det sura äpplet och göra om och göra rätt denna gång.
 
men redan i helgen har jag något att se fram emot iallfall, ska tillsammans med ett gäng fina vänner fira bästis 21 årsdag. Pepp! har även lite mer planer inför våren som jag hoppas klaffar och så kommer ju min mamma hem när snön smält (bara det att snön smälter bort är ju något att se fram emot!) och i sommar sjunger jag mig hes på Bråvalla Festival. åh, kan inte tiden (och tentorna) bara flyga förbi!
 
nej, nu ska jag klä på mig och sen tentaplugga med Bells!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela