owcrap

Away from reality

Publicerad 2013-01-18 10:49:45 i Allmänt,

Sitter just nu på bussen som ska ta mig nedåt i landet till min mormor och morfar.
Efter denna rivstart på året tänkte jag unna mig en vilohelg och vart passar bättre att vara då än hos morföräldrarna som mer än gärna pysslar om dig.
Har packat superlätt med bara en pyjamas och en bok.

Planerar även att vila från allt vad internet heter, kommer kanske nått mobilinlägg här men lovar inget.
Det enda jag planerat för min mobil i helgen är att streama P3 dokumentärer.
Är riktigt bra faktiskt, finns något spännande för alla om man rotar lite i arkivet.

Hoppas ni alla får en fin helg!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela