owcrap

+

Publicerad 2013-01-13 22:04:00 i Allmänt,

innan nyår höll jag på att bryta ihop. pressen att hinna med allt blev för stor.
räcka till grupparbeten, tentaplugg, häng med vänner, mys med pojkvännen och familjen.
trodde absolut inte att det skulle bli så tungt som det blev, det är ju ändå en grundkurs. men det var som en vägg, tillslut tog det stopp. 
när jag var yngre ville jag bli skådespelerska så har övat fram vissa talanger vilket är tur i såna situationer. det är skönt att kunna dölja det verkliga, även för sig själv.
 
nu har jag dock lovat mig själv att detta år ska bli bättre. mer balanserat och mindre ångestladdat, även om jag inte räcker till allt så får mitt bästa räcka.
 hur mycket jag än vill vara en superhjälpte så har inte de krafterna visat sig än och till den dagen de gör det så är jag ju bara människa.. 
 
imorgon är det iallfall dax att möta min värsta fiende, externredovisningen.
men nu har jag fått skriva av mig lite och är än så länge lugn inför imorgon. känner mig bättre förberedd än sist, sen om det räcker eller inte får framtiden utvisa.
wish me luck!
nu - film!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela