owcrap

My new addiction

Publicerad 2013-01-12 12:53:47 i Shopping,

 
har ju som jag nämnt tidigare blivit en riktigt traderajunkie.
på bilden ser ni lite av mina fynd och mer är på väg.
hittar verkligen massor där och det är ju perfekt när tiden inte riktigt räcker till för att gå i secondhand butiker, även om jag saknar den känslan lite.
 
hade fotat bättre bilder på enskilt plagg men nu när jag laddade in bilderna i datorn insåg jag hur oskarpa och urfokus de var, så det får bli nya imorgon.
 
nu ska jag ge mig iväg till bibblan för lite mer tentaplugg.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela