owcrap

New in!

Publicerad 2013-01-24 18:00:00 i Shopping,

 
lite nytt som landat i min ägo.
ett solpuder från Gina Tricot, köpte ett för inte så länge sen men det hade spöket laban (*host* min kille *host*) ner i golvet så det var bara att ge sig ut på jakt efter ett nytt.
brukar ha H&Ms men har hört mycket bra om Gina Tricots smink så tänkte att jag provar, än är jag riktigt nöjd faktiskt.
även en ny vårig plånbok fick följa med, älskar monkis plånböcker och för bara åtta guldtior kan man unna sig en extra.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela