owcrap

Oh happy day

Publicerad 2013-01-15 19:38:48 i Allmänt,

 
idag är en bra dag.
externredovisningstentan är skriven, håret vill som jag vill, känner mig laddad på tenta nummer två och är massor med schyssta program på tv ikväll. har dock dragits med en dum huvudvärk större delen av dagen, men vad gör det när majoriteten är på den positiva sidan!
 
annars klippte jag av mig lite hår innan jullovet. så.himla.skönt.
ca 15 cm rykte och är nöjdare än någonsin. dock känns det som det växt endel nu igen.. kanske får besöka duktiga Cornelia igen snart.
 
nej nu ska jag ladda för en kväll i soffan.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela