owcrap

Berlin.

Publicerad 2010-06-27 11:29:56 i Allmänt,

OH va trött ja blir på vädret :( skulle ju vara 24 grader och sol idag... nu e de varmt men feting moln som skymmer solen varannan mintut .. hur blir man brun dårå?!
Aia ska ligga inne o sura en stund sen ska ja palla mej ut för en promenad iallafall!

Måste även berätta att jag känner mej jätteglad idag! Min mamma har bokat en fyra dagars resa till Berlin för oss två i augusti!
Inte direkt en solsemester kanske men jag är ändå nöjd eftersom de planer som står på schemat är shoppa, shoppa och shoppa lite till! YEY, spendera lite av sommarjobbs pengarna :)  de verkar ja grymt mycket marknader och loppisar hela tiden så man kan säkert fynda ascoola saker!

Hoppas även på att jag och Mårten kan palla oss iväg i början på nästa år till något varmt ställe, han muckar ju från lumpen då så de måste ju firas med att resa bort, tycker jag HAHA :D
Aia vi får se hur det går med det ..

Nu duschen och sen promenad!  Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela