owcrap

In the sunshine.

Publicerad 2010-06-03 17:48:33 i Foton,

Strålande solsken idag! Sjukt härligt förutom att jag lyckats bränna mig på ryggen .. redan lixom :( dagen har iallfall bestått av:

Mösspåtaging för alla treor, var ju såklart där och föreviga upplevelsen! :)

 

Fika med Bästa vän, åt en ananaspaj med glass - super gott!

 

Hittade två heta killar som ville ha glass.
På bilden ser ni Calle!

 

Vi satte oss i parken med Calle och Johan och snackade lite skit sen blev nästan uppätna av mördar ankor.

 

Så har min förmiddag sett ut iallfall, efter parken gick jag och Mija till Paula på finspångs tatueringsställe och när jag kom hem målade jag någon trägrej åt mamma... fast det var något fel på penseln så är helt prickigkorv nu :'(  haha, lovar att de va penseln asså!
Har även klippt ett par byxor till shorts, dock vart det kanske inte jätte bra så de får ni inte se .. men de duger att gå i hemma iallfall!

Nu ska jag bada bort färgen!
Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-06-03 19:41:32

Åååh, härligt det såg ut då! :D, men jag blev astaggad på tisdag ! :D, Haha ganska kul att komma bakis till skolan på onsdagen xD för vi ska väl dricka va ? ;) Lite grann iallafall? ;) PARTYYYYYYYY!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela