owcrap

New Things

Publicerad 2010-06-04 21:44:30 i Shopping,

Drog ju somsagt till stora staden idag med Mija för att shoppa lite, när vi väl kom dit så mötte vi även Jenny som var lite vilsen så hon hängde på oss.. hela dagen vart helt underbar, tack brudar!

Hittade verkligen inget av det jag skulle ha egentligen men fick med mig en del rea fynd och ett par grymma skor, för titt på fan, idag vart jag faktiskt stolt ägare av ett par heels! :D
Nu blire lite bilder;

 

Bild1: Jenny & Mija
Bild2: MAAAT, Pause är kung på sallader!
Bild3: Tuptop, HM 49,50:-
Bild4&5: Linne, Monki 90:-/st (50% så fick båda för ordinarie pris för ett!)
Bild6: SKORNA! , Deichmann 249:-

Va säger ni,  Duger eller suger?

Jag är iallfall grymt nöjd, linnena har jag suktat efter länge men 180:- för ett känns ju lite mycket, så Monki's rea som ju som sänd från himlen!
Och skorna känns verkligen Matilda, rock men ändå inte svår matchat... lite höga är dom ju allt och har smal klack så kanske inte är det ultimata för en nybörjade men de är faktiskt förvånansvärt stadiga för att se ut så, det är plus!

Sen till er som är på jakt efter skor, både party och vanliga tygskor så har Belle shoes 50% på allt i butiken så kika in, deras skor är ju med underbara!  Tror iallafall det var rea mer än bara idag, aia kika in iallafall :D

Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-06-07 15:22:50

Woow, nice shoes ! :D I love them ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela