owcrap

Outcast.

Publicerad 2010-06-12 17:49:52 i Allmänt,

Mysiga Timo Räisänen spelas i mina högtalare och jag känner mej så himla lycklig.
Skolan är slut, snart börjar sommarjobbet och pengarna rullar in, solen kanske tittar fram och glass i mängder kommer vara sommarens intag, som alltid!
Som jag längtat, och när skolan börjar igen är jag trea och ljuset lyser starkt i min tunnel som innan känns allt för mörk. Måste säga att livet faktiskt leker :)

(Ph Bästa Vän, tagen i Ullred förra året.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela