owcrap

Picture it.

Publicerad 2010-06-08 20:30:19 i Allmänt,

Idag har dagen varit både upp och ner .. mest ner tror jag eftersom jag håller på att bli sjuk. Men nu är det iallfall bara två dagar kvar och sedan är det lov en helg och sen drar sommarjobbet igång igen! Skönt :)
Kom äntligen fram till min handledare idag och han var grymt trevlig och hade massor med planer för mig, det han sa gjorde mig jätte glad iallfall!
Vi avslutatde en kurs till idag med - Kemi A , lyckades till slut kamma hem ett G iallfall, t.o.m ett starkt sa han även om mina senaste prov inte direkt hållit standarden.. vi hade egentligen kemi imorn morron med men Arne såg till att vi hann med allt idag så vi kunde få sovmorron, känns som jag ändå kommer sakna gubbskrutten lite iallfall! Haha

Mår jag bättre imorn ska jag banne mig rensa sönder bland alla skolböcker och kasta ALLT som jag aldrig mer behöver se, brukar annars lyckas samla på mig lite eftersom jag tänker att jag kaaanske kommer behöva de i framtiden men nu ere slut och jag får helt enkelt lita på att det fastnat lite i huvudet iallfall...

På tal om något annat så har jag hamnat i kameraträsket lite, vill ha en ny kamera i födelsedags present men herregud hur fan väljer man?! Det finns ju massor ... om någon har några tips får ni gärna kommentara, behöver verkligen all hjälp jag kan få känner jag!



 

Vill ju hellst ha en systemkamera såklart, och de stora märkerna där verkar ju vara Nikon eller Canon , så vilken är bäst och mest användarvänlig?
Och är det någon som vet hur de där nya "system i kompakt form" -kamerorna fungerar? E dom lika bra?

Skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig som sagt!


Kyss

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-10 19:51:47

Vi har en Nikon D40, helt okej för att bara ha 6 megapixlar, du kan kolla galleriet på våran hemsida, har bara original objektivet till den än så länge men är extremt nöjd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela