owcrap

Red Foot.

Publicerad 2010-06-01 20:51:40 i Outfits/Inspiration,

Klickade mig in på någon blogg när ja surfa runt och upptäckte Red foot shoes där de säljer ihopvik bara skor!

Hur perfekt?! Känner iallafall jag som får ont efter bara en meter i klackar (är väl väldigt ovan antar ja..) tänk då en hel party kväll, nooo way så jag kör alltid på platta skor och äger ju som jag tidigare sagt inte några party heels. Men nu jäklar känns det som att till och med JAG kan våga mej ut i klackar om man har ett par räddningsskor i väskan! :D











Jag kanske är sist med att upptäcka detta men hursom helst så är det ju grymt, och de verkar ju bli så pass små att man faktiskt får i dom i väskan!
De kostar runt 500:- beroende på modell så det var ju inte super billigt, men ändå, det är ju en insevstering och använder man dom faktiskt bara i nödfall lär de ju hålla himla mycket längre än vanliga ballerina!
Älskar verkligen sandalen, sjukt snygg och praktiskt :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela