owcrap

Right Now

Publicerad 2010-06-01 17:09:32 i Allmänt,

Efter en gymt jobbig skoldag, en 20 minuters redovisning och ett hinduismprov allså ca en timme i skolan, så köpte jag med mej en Solo och en Choco Latte (hata kaffe!)

Nu efter att ha sovit och slöat litegrann franför TVn tänkte jag ta och mysa lite med mina inköp, fick ju även en Glaze på köpet så blir mycket läsning idag! :)
Tänkte även vara duktig att besvara lite frågor från statistiska centralbyrån om trafik... de har skickat säkert 20 brev om att de väntar på mitt svar så e väl dax nu!

Får se om jag orkar uppdatera nått mer idag annars blire väl imorn kanske! Har idrottsdag då så beror på hur uttmattad jag är, haha

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela