owcrap

SATC 2

Publicerad 2010-06-30 20:26:01 i Allmänt,

Förlåt så himla mycket för himla kass uppdatering hela tiden, men som sagt ja jobbar ju nu förtillfället så tiden och orken räcker inte riktigt till.. är jag inte med brudarna så sover ja, så inte mycket tid till bloggande och övrigt surfande blir över :(

Hoppas ni förstår!

Nu tänkte jag lägga upp ett par inlägg med vad som hänt hittills i veckan, bland annat bad bilderna från igår som ja lova!
Men först börjar vi med vad jag gjorde i måndags :)

Vid tjugo över sex på morronen fick jag ett sms från Catta som fråga om jag skulle med på Sex and the City 2 efter jobbet, såklart var jag på!
Innan bion hann jag även med att shoppa lite men de kommer upp i ett separat inlägg, måste skryta med att de var extrem snabb-shopping! Väldigt stolt :D




Filmen var jättebra och jätterolig även om jag tycker ettan va bättre. Fast det är nog för att jag såg ettan för första gången bara ett par månader sen o då hade ja inte hört nått om den innan till skillnad från den här som jag sett både trailers och behind the scenes , vilket gjorde att nästan inget i filmen gjorde mej förvånad.. tråkigt, men helt klart sevärd film iallfall :D  För rolig som satan är den, även utan "slå-brudbuketten-i-huvudet-på-Big"- moments! Haha

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela