owcrap

The Hills.

Publicerad 2010-06-09 21:58:00 i Allmänt,



Har spenderat mina senaste dagar med att pendla mellan skola och the Hills. Skolan är ju förjävlig som vanligt men The Hills e ju awsome!
Kollar för tillfället på säsong 6 på http://www.ch131.com/ där även säsong 4 & 5 finns .. det är helt gratis och säkert inte lagligt men skitsamma, kvalietén är ju inte den bästa heller men det duger åt mig!

När man ser på säsong 6 blir jag verkligen rädd för Spencer och Heidi, visst att mycket ser spelat ut men herregud, Spencer är ju helt galen! Så de som står i skvallret nu om hans kristaller verkar ju vara sant iallafall för de är något som kommer upp hela tiden i serien.


Menmen imorgon har vi världens jobbigaste presentation på g .. typ draknästet om ni vet vad det är, och våra lärare är 100% seriösa med vilket gör att det känns annu jobbigare !
Vi har haft typ 3 timmar på oss att skapa ett företag, skriva en affärsplan och nu presentera det och be dom investera massa pengar, och de låter nästan som på riktigt när vår läare snackar om de .. som om vi faktiskt ska få dom där pengarna om vi vill fortsätta med företaget :o
döda mej, känns de som just nu! Grymt nervös!

Annars ska ja sova hos Mårten imorn, vilket jag längtat till hela veckan! Sen är det även utspring för våra treor som jag faktiskt kommer sakna sönder! De var verkligen de bästa treorna! Hoppas de inte glömmer oss helt iallafall, skulle gärna se att några av dom kom när min årskurs springer ut oxå :)

Nu ska jag fortsätta att plugga lite på presentationen imorn och kolla lite mera The Hills med!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela