owcrap

The secret is out.

Publicerad 2010-06-17 21:32:27 i Foton,

Känns som det är dax att avslöja vad mitt paket innehöll :)

Dragit på det allt för länge, men blir ju så när man jobbar och dör när man kommer hem!



Paketet innehöll:


 

EN DATOR!

Närmare bestämmt en HP Mini PC :)
Fick den av mamma för hon krascha min förra laptop, och att laga den igen skulle kosta lika mycket som en Mini PC så hon beställde en sån tilll mej istället, en till henne med iofs för hon är för lat för att bära hem sin jobb-dator, HAHA

Känner mej grymt nöjd iallafall även om det är svårt att vänja sej.. allt är så liiitet så man knappar fel på tangenterna och jag som är halvblind ser knappt skärmen, men som sagt man vänjer sej nog efter ett tag!
Det ända som faktiskt är dåligt är operativsystemet Windows 7 Starter, och det är för man inte kan byta bakgrunds bild :o  helt sjukt ju .. menmen, får försöka lösa det...

Märks iallafall varför det kallas blogg dator, den är sjukt liten (se sista bilden, och då är min skol-dator inte den allra största som finns heller) och lätt, väger typ ett kilo. Och alla bloggar ser jätte mycket bättre ut i den, bilderna blir bättre eftersom det är LED skärm och blogg-formatet passar bättre!
Ni vet min röda kant är ju jätte bred på en vanlig laptop men i min Mini är den som den ska :D

Nu ska jag kolla lite tv och sen sooova,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela