owcrap

TODAY

Publicerad 2010-06-04 09:59:00 i Outfits/Inspiration,

Ursäkta den enorma fettfläcken på spegeln, vettifan vart den kom ifrån :o


Har lite tid över innan jag och Mija ska in till stan och kolla lite .. är typ klar en timme för tidigt även om jag åt pannkakor till frukost och drog ut på allt så mycket jag kunde, suck -.-

Ikväll ska jag försöka få med mamma på en tur med motorcykeln för de e fan dax nu .. säger hon som bara behöver sitta och glo där bak ;) haha
Men snaaart får jag med köra, hoppas ja!

Glömde säga igår att vi var i Finspångs nys saluhall med, snacka om underbart!
Allt var ju sådär dyrt som det alltid är men allt såg jätte fräscht ut, massa chokladpraliner, korv och glass! MUMS
Fick smaka thairäkor som jag åt när jag va yngre, ni vet när dom hade sånna där "barer" i affärerna med typ marinerade vitlöksklyftor och sånt...går inte att förklara men sånt hade vi på viberga iallfall! Räkorna var iallfall enormt goda, herregud måste verkligen inhandla sånna till brudarnas tänkta grillkväll :)

Nu ska jag föröska sysselsätta mig med nått annat.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela