owcrap

Work.

Publicerad 2010-06-14 20:13:31 i Allmänt,

Första dagen på sommarjobbet avklarad! Skönt, blev en degklump i helgen så känns skönt med runtiner igen..
De flesta på mitt kontor var jättetrevliga och hjälpsamma, dock så hade jag inte fått någon dator som funka än så fick jobba med pappers arbete.
Fick sätta in delar av offerter i nya mappar för de gamla skulle kastas så man ville bara ha kvar de viktigaste... skitkul -.-  inte riktigt, men man behöver ju inte tänka så mycket iallafall och det är skönt på måndagar!
Har säkert skakat 40 st händer med, alla skulle hälsa och fråga massor om mej, HAHA  va nog ett tag sen dom hade sommarjobbare där.
Men känner mej faktiskt som en i mängden redan, vet inte om alla fejka att dom gilla mej för de va min första dag men det kändes som jag kom in rätt snabbt i både fika-snacket och jobb-prat! Synd att det är så mycket VM snack bara, hata VM!

Imorn ska jag till tandläkaren förhoppningsvis och göra nått åt min infektion jag fått i tandköttet, ska fråga med om de kan göra nått åt smärtan i mina visdomständer med.. typ ta bort dom kanske :D

Nu ska jag se Top Model och sen blir det att sätta på en film, köpte en del i helgen när mamma och jag var inne i Norrköping.

Fick boxen och två filmer för 300 kr, NÖJD!

Tror det blir Street fighter, känner inte för att gråta! Och det lär jag göra, till och med hon i kassan sa att PS I love you va en riktig snyft-film.. och Sagan om ringen trilogin har jag sett 1000 gånger, men va tvungen att köpa den iallfall!

Imorn hoppas jag att jag får en avi på posten med, känner att jag förtjänar det nu när skolan är slut och jobbet börjat.. och vad ja ska hämta ut med avi:n får ni se när de kommer :)  Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela